Колеги напоследък се случват все изметнати неща...Преди време печката на колата отказа и не запали нито за секунда в големите студове.Вчера сутринта, изгасям колата пред офиса си и разбирам че ни в клин ни в ръкав "мръсницата" работи,междувременно колата загря до 60 гр. от заплаването и пред къщи до офиса за някакви си 3-4 минути.Днес сутринта реших да я включа ръчно с цел да елиминирам всякакви случайности и заблуди и о чудо, оня инат пак работи че даже и подгря колата на място за нула време. Е при това положение какво да кажа и аз не знам.Над 200 лева ми струваше тази нейна прищявка(5 нови свещи+чупене+трошене и т.н.)Относно повредата мога да кажа че единственото което съм направил и намирам връзка е диганостика и триене на грешки предната вечер преди да се оправи.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за печката на автомобила
Collapse
X
-
Значи няма да е лошо да закарам и моята на диагностика. Моята печка понякога включва понякога не, а като включи работи по малко от минута и спира. Датчика за външна тенпература съм го проверил не е от него проблема. Може би не и достига гориво. А веднъж ми се случи да тръгне на загрял мотор до работна температураAlfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Comment
-
Има някои, които се четат с ВАГ-КОМ-а, но повечето си искат специализирана апаратура.
По-скоро имаше нещо, че ако печката не запали няколко пъти и колата повече не я търси, но в ЕКУ-то ли се записва или трябва да се влезе в модула на климата, не мога да ви светна.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Това което което направихме беше да нулираме грешка на еърбега,после го накарах да види какво толкова е станало че ми угасна преди няколко дена в движение,запалих колата и поогледахме разни параметри-турбо,помпа високо налягане,дебитомер и т.н. и това беше.Честно казано така и не разбрах какви други грешки е записал освен грешка еърбег.Специално на печката не сме диагностицирали нищо,то по прицип аз я бях отписал вече,нали и аз за това се учудвам че изведнъж проработи.Колкото до устройството мога да кажа че си беше един най обикновен лаптоп,връзката беше безжична а за програмата с която се правеше диагностиката не мога да кажа каква е точно.По принцип майстора ми е приятел,то и колата е снимана точно пред гаража му...та не изключвам да е барнал нещо докато съм бил навън,напълно си е в негов стил да направи нещо без много много да го афишира..Съжелявам че в момента не мога да ви кажа нещо повече,може би трябва да се обадя на човека и да го питам за някои подробности.А бе нали ви казвам то си е повече проклетия отколкото логика.Last edited by balev64; d.m.y г., 21:26.
Comment
-
A, да ти кажа не съм много съгласен че е италиния, защото печката е немска Webasto.Аз от колата нямам причини да съм недоволен, защото тя не ме остави нито за миг, независимо че имаше изгорели свещи,че я карах със скъсани такива,че се наложи да пали на 3-4 цилиндъра и че какви ли не майстори усърдно се мъчеха да я повредят и почти успяха,особено оня дето ми беше зацепил ремъка с два зъба разлика..Колкото до ползването при съответните температури тя сама ще си се включва и аз нямам нищо напротив защото доброто състояние на колата се дължи до голяма степен и на тази печка,просто тази зима разбрах колко безценно нещо е тази придобивка.
Comment
-
Ето че дойде време пак за тази тема. Днес реших пак да прегледам и замеря по ел. инсталацията на печката. На захранването всичко нормално дава си 12 волта, елиминирах и причината да е от дадчика, като го премахнах от схемата и сложих мостче на негово място. Но като премерих на буксата на помпичката дава едва 10 волта, дали е нормално или трябва да е повече, също така не се чува да цъка. Или проблема е в самата помпичка или управлението на печката не я включва. Обмислям и вариянт да свалям самата печка за профилактика но като гледам къде е навряна .... Някой свалял ли е такава, как става най лесно? Междувременно си проверих и датчика като го поставих за малко в фризера на студено-сработва при ниска температураLast edited by to_lose_HEART; d.m.y г., 15:36.Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Comment
-
Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщениеЕто че дойде време пак за тази тема. Днес реших пак да прегледам и замеря по ел. инсталацията на печката. На захранването всичко нормално дава си 12 волта, елиминирах и причината да е от дадчика, като го премахнах от схемата и сложих мостче на негово място. Но като премерих на буксата на помпичката дава едва 10 волта, дали е нормално или трябва да е повече, също така не се чува да цъка. Или проблема е в самата помпичка или управлението на печката не я включва. Обмислям и вариянт да свалям самата печка за профилактика но като гледам къде е навряна .... Някой свалял ли е такава, как става най лесно? Междувременно си проверих и датчика като го поставих за малко в фризера на студено-сработва при ниска температура
В документацията пише, че при работещ подгрев и помпа, напрежението върху помпата (пин 6) на управлението трябва да е в интервала 3,8 - 0,9 V.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТези 10V при включена букса ли ги премери?
В документацията пише, че при работещ подгрев и помпа, напрежението върху помпата (пин 6) на управлението трябва да е в интервала 3,8 - 0,9 V.Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Comment
-
Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщениеПри изключена букса и при запален мотор. Преди това премерих само на контакт даваше 0,29 волта. Отделно мерих и съпротивление на помпичката при изключена букса- има някакво малко беше, заради което си мисля че не е изгоряла
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment